دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

كاشت مو به روش تركيبي FUT+FIT

۳۱ بازديد

كاشت مو به روش تركيبي FUT+FIT

FUT+FIT كاشت مو به روش تركيبي

    درطاسي هاي وسيع 2500 تا 4000گرفت (5000تا 10000تار مو) لازم است تا پرپشتي قابل قبولي ايجاد شود. كاشت اين تعداد مو فقط با روش جراحي FUTمستلزم برداشتن نوار پهن و بلندي (به عرض 2 تا 2.5 سانتي متر و طول 30 تا 33سانتي متر )از پشت سر بيمار است كه نتيجه آن رد عمل زشتي است كه تا آخر عمر باعث شرمندگي بيمار و عذاب وجدان پزشك مي شود.

از طرف ديگر اگر قرار باشد تنها با روش غيرجراحيFIT اين تعداد گرفت از سر بيمار برداشت شود عارضه اي كه نصيب بيمار مي شود طاسي  و كچلي پشت سر است.

همچنين همواره براي بسياري از دوستان كه داراي طاسي كامل بوده و مشكلاتي از قبيل كمبود زمان ، دوري راه، مشكلات كاري و….اجازه عمل كاشت مو و پيوند مو را كه به طور معمول ۲ يا ۳ جلسه به فواصل ۶ ماه انجام ميگيرد به ايشان نمي دهد، اين سوال مطرح بوده است كه چطور مي توان فقط و فقط در يك جلسه اين عمل را انجام داد و در يك جلسه عمل پيوند موي طبيعي انجام شود.

براي جبران عوارض فوق  پزشكان كلينيك فوق تخصصي  كاشت و پيوندمو طبيعي دكتر دولتشاهي با تركيب دو روش FUT و FIT روش جديدي را به نام روش تركيبي ابداع نمايند. با بهره گيري از اين تكنيك ما قادر خواهيم بود 16000 تار مو در يك جلسه به سر بيماران پيوند بزنيم.

در روش تركيبي كاشت مو ، عمل پيوند موي طبيعي در 2 روز متوالي انجام ميشود مثلا روز اولFUT و روز دوم FIT انجام مي شود و در هر روز يك منطقه از طاسي كاشته مي شود. به اين ترتيب حداكثر موها در حداقل زمان كاشته مي شود. حسن اصلي روش تركيبي آن است كه از بانك موي سر به نحو احسن استفاده شده و با استفاده هم زمان از هر دو روش كاشت مو(FUT+FIT) سطح وسيع تري (80-100% طاسي )پوشش داده مي شود و تراكم موها افزايش مي يابد.

با اين اوصاف ما قادر خواهيم بود دو تا سه برابر آنچه كه تا به حال امكان پذير بوده است را به سر بيماران پيوند بزنيم.

برداشت FIT بيمار از منطقه مطمئن و بدون ريزش انجام مى شود تا مو ها در آينده نزديك دچار ريزش نشود .

    روش تركيبى در افرادى بكار مى رود كه در يك جلسه مقدار زيادى مو نياز دارند .

    در روش تركيبى ترميم مو ها به صورت انتخابى كاشته مى شوند يعنى موهاى با كيفيت خوب ( FUT ) در قسمت مهمتر سر يعنى جلوى سر و مو هاى با كيفيت پايين تر در قسمت بالا و پشت سر ( فرق سر ) كاشته مى شوند .

با استفاده از اين تكنيك كاشت مو به روش تركيبي بيماران عزيز ديگر نيازي به تكرار عمل هاي جراحي و غير جراحي نخواهند داشت و فقط با يكبار مراجعه به كلينيك ما مشكل طاسي خود را حل مي نمايند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.