دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

انتقال چربي

زيبايي تخصص ماست

انتقال چربي

۴۰ بازديد

علاوه بر خطوط چين و چروك ايجاد شده بر روي پوست، از دست دادن حجم عادي صورت نيز يكي از مهمترين نگراني هاي افراد است. در اين شرايط به خاطر بالا رفتن سن، پوست صورت دچار فرو رفتگي و لاغري مي شود. براي كنترل اين مشكل در كلينيك دكتر مهدوي نيا به بيماراني كه به دنبال بازيابي حجم عادي صورت و به دست آوردن مجدد ويژگي هاي عادي صورت خود هستند، استفاده از روش تزريق چربي به صورت را پيشنهاد مي كنيم.

 

در حالي كه چاقي موضعي براي بسياري از مردم معضل است و درصدد رفع آن هستند، بسياري ديگر از مردم در تلاش براي به وجود آوردن چاقي موضعي در نواحي خاصي از بدنشان مانند صورت هستند تا زيباتر به نظر بيايند. تزريق چربي در صورت فرآيندي است كه در آن بخشي از چربي بدن خود بيمار از ناحيه هايي كه نيازي به اين چربي وجود ندارد گرفته شده و سپس اين چربي به نواحي ديگر بدن كه به اين چربي نياز دارند، تزريق مي شود. در مورد صورت، چربي از ناحيه باسن، ران ها، يا شكم برداشته مي شود و سپس به بخش هاي مختلف صورت كه نياز به افزايش حجم و بزرگ شدن دارند، تزريق مي گردد.

 

معمولاً، افراد ايده آل براي انتقال چربي افراد بزرگسالي هستند كه به دنبال كاهش يا بر طرف كردن چين و چروك پوست و خطوط ايجاد شده روي آن و نيز اصلاح گودي، خط لبخند، خط ابرو، يا افتادگي پوست صورت مي باشند. تزريق چربي به لب مي تواند براي حجيم كردن لب ها استفاده شود. بيماران جوان تر نيز ممكن است در برخي موارد واجد شرايط انتقال چربي باشند. از روش تزريق چربي براي گونه گذاري، اصلاح زاويه فك (تزريق چربي در چانه)، چاق شدن صورت (درمان صورت هاي لاغر)، اصلاح خط خنده و اخم و تزريق چربي زير چشم (گودي زير چشم) و دور چشم استفاده كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.